середа, 5 січня 2022 р.

5. Договірно-претензійна робота

 


    Договір постачання є основним документом, що визначає права і обов'язки сторін по постачаннях всіх видів продукції. При складанні договорів необхідно керуватися Цивільним кодексом, законами і іншими законодавчими актами. При намірі укласти договір слідує чітко знати, які цілі необхідно досягти при його реалізації, і уточнити найбільш важливі моменти, пов'язані з його оформленням, підписанням і виконання.

+

Договір, як правило, має чотири розділи:

•Преамбула (або ввідна частина).

•Предмет договору.

•Додаткові умови договору.

•Інші умови договору.

Завдання 1. Ознайомитися із особливостями укладення договору поставки. 





Скласти договір постачання.

 

Ви працюєте адміністратором ЗРГ «Каштан». Необхідно оформити договір (Закупка товарів молочної групи, м'ясні та кавбасні продукти; Закупка товарів бакалійної групи, свіжі овочі/фрукти, заморожені продукти, кондитерські вироби;  Закупка товарів алкогольної та безалкогольної групи; Закупка риби та рибопродуктів, хлібобулочних виробів; Закупка посуду, хімія) на вибір.

 

ДОГОВІР ПОСТАВКИ №____

 

м. _____________                                                “____” ____________ 20__ року

__________________________________________________ в особі _______________________________________________,  який діє на підставі _________________________________ (надалі - Постачальник),  з однієї сторони

та ____________________________

в особі _____________________________________, який діє на підставі ____________________________________ (надалі - Покупець), з другої сторони,

уклали цей Договір про наступне:

 

1.         ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ

___________________________________________________________________

2.         ВІДОМОСТІ ПРО ТОВАР

___________________________________________________________________

3.         УМОВИ ПОСТАЧАННЯ

___________________________________________________________________

4.         ЦІНА ТА ПОРЯДОК РОЗРАХУНКІВ

___________________________________________________________________

 

5.         ПРАВА ТА ОБОВ’ЯЗКИ СТОРІН

5.1.     Обов’язки Постачальника:___________________________________

5.2.     Обов'язки Покупця:_________________________

5.3.     Права Постачальника:___________________________________

5.4.     Права Покупця:__________________________________


6.         ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН

___________________________________________________________________

7.         СТРОК ДІЇ ДОГОВОРУ

___________________________________________________________________

8.         ЗМІНА УМОВ ДОГОВОРУ ТА ІНШІ ПОЛОЖЕННЯ

___________________________________________________________________

 

Юридичні адреси сторін

Продавець                                                                                                     Покупець 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Директор __________________                                           Директор __________________

М.п.                                                                                        М.п.

 


Лист-претензія - один з видів ділової кореспонденції. Його використовують в якості письмового висловлювання заперечень стороні, яка неякісно виконала будь-які зобов’язання або порушила якісь домовленості.

Мета написання претензії - передати наявну інформацію про ситуацію адресату, чітко поінформувати його про реальні наслідки в разі невиконання висунутих вимог. Листу часто передують попередні усні переговори, які не привели до вирішення ситуації. Претензійний лист - правильний крок в вирішенні проблеми, тому що з моменту його складання він може стати документом, що має юридичну силу, якщо справа дійде до судового розгляду. Це основна причина, через яку необхідно скласти листа правильно.


Завдання 2. 
Ознайомитися з особливостями пред’явлення претензій. 



http://paralleli.if.ua/14178-reklamatsiya-shcho-tse-i-yak-napisati-akt-abo-pretenziyu-do-kompaniyi-na-neyakisniy-tovar.html

На основі завдання 1 скласти претензію щодо невідповідності кількості та якості поставленого товару. 




Немає коментарів:

Дописати коментар

7. Документаційне забезпечення управління персоналом. Організація роботи з кадровими документами

       Документи з управління кадрами створюють під час зарахування на роботу, звільнення, переведення, відпусток, заохочень, дисциплінарних...